specjalista Koszalin, pracownik biurowy Koszalin
- naliczenie listy płac,
- prowadzenie kartotek zasiłkowych,
- naliczenie zmiennych składników wynagrodzeń, w tym czas pracy,
- rozliczenie zajęć komorniczych,
- przygotowanie rozliczeń do ZUS i US,
- obsługę pracowników w zakresie wystawiania zaświadczeń o wynagrodzeniu,
- obsługę dodatkowych ubezpieczeń pracowniczych.
Wymagania
wykształcenie wyższe - ekonomiczne,
min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dużej firmie,
znajomość przepisów podatkowych oraz przepisów dotyczących potrąceń komorniczych,
znajomość regulacji prawnych w zakresie kodeksu pracy oraz ubezpieczeń społecznych,
umiejętność sporządzania list płac,
bardzo dobra znajomość MS Office oraz mile widziana znajomość SAP,
komunikatywność oraz umiejętność pracy zespołowej,
umiejętności pracy w zmiennym środowisku biznesowym.
Oferujemy
Umowę o pracę na czas określony,
Bogaty pakiet socjalny (m.in. Karta sportowa, prywatna opieka medyczna),
Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
Różnorodną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
Klauzule informacyjne
Aplikuj